اتصالات لوله STAUFF

اتصالات لوله 24 درجه ای STAUFF با حلقه برش به منظور اتصال مطمئن و بدون نشت لوله های متریک با قطرهای خارجی بین 4 میلی متر و 42 میلی متر در فاصله بین 16/0 و 65/15 به ترتیب و طراحی شده است. بنابراین  مهمترین ابعاد کلیدی اتصالات لوله نیز دارای ابعاد متریک است. به عنوان مثال این اتصالات از طریق انجام حفاری و به صورت عرضی در کل آپارتمان ها قرار می گیرند. ابعاد و طراحی کلی اتصالات لوله 24 درجه ای STAUFF به همراه حلقه برش بر اساس آخرین نسخه های استاندارد ISO 8434-1 و DIN 2353 می باشد.
اصل عملكرد اتصالات لوله 24 درجه ای STAUFF به همراه حلقه برش، بر پایه یك حلقه برش دو لبه استوار است كه در آن دوبار درون لوله برش می خورد که به این ترتیب می توان از میزان قدرت، بسته بودن فرم آن در ناحیه برش و مقاومت آن اطمینان حاصل کرد. میزان بهینه بودن این حلقه را می توان بر اساس هندسه ثابت کرد. در این اتصال دو لبه به طور همزمان برش نمی خورند بلکه یکی پس از دیگری برش می خورند، این روش علاوه بر افزایش اثر برش، مقاومت اتصالات در مقابل شکستن را به حداکثر می رساند.

تصویر1- نمایندگی فروش و تامین کننده STAUFF در ایران
میزان مقاومت اتصالات لوله STAUFF

با توجه به طراحی حلقه برش با دو لبه در ناحیه مرکزی آن و همچنین در ناحیه شانه، یک سطح پشتیبانی در لوله بزرگتر با فشار سطح بالا و بدون ایجاد فشار در حلقه برش حاصل می شود. این کار توزیع یکنواخت نیرو را تضمین می کند. سطوح پشتی و بیرونی حلقه برش صاف شده و به این ترتیب تلفات اصحطکاک در طول مونتاژ به حداقل می رسد و حداکثر میزان ایمنی در حین استفاده از آن تضمین می شود .اتصالات لوله 24 درجه ای STAUFF از اتصالی با حلقه برش با فشار ISO برخوردار است که می توان از آنها در برنامه های با فشار اسمی تا 500 PSI  یا7250 بار در سری سبک و حداکثر 800 PSI یا 11600 بار در سری سنگین استفاده کرد. بسته به هر سری، نوع و اندازه اجزاء از جمله عواملی هستند که در کاهش فشار در نظر گرفته می شود. بنا به دلایلی اتصالات لوله 24 درجه ای STAUFF با حلقه برش در سری فوق سبک از حلقه های برش تک لبه ای استفاده می کنند که مناسب فشارهای اسمی تا 100 بار یا1450 PSIمی باشد.

تصویر2- نمایندگی فروش و تامین کننده STAUFF در ایران

 

نمایندگی فروش و تامین کننده اتصالات لوله STAUFF

شرکت آروین اطلس به عنوانی یکی از نمایندگی های تامین کننده محصولات STAUFF در ایران می باشد که قادر است تا درخواست های بازرگانان و صنعت گران را در کمترین زمان ممکن ارائه نماید. برای خرید و فروش هر یک از این محصولات با هر تعدادی، می توانید با قسمت فروش شرکت آروین اطلس تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. علاوه بر این شما می توانید هر یک از این محصولات را  در سایت شرکت آروین اطلس در ایران به عنوان یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده و تامین کننده اتصالات لوله STAUFF دنبال کنید.